All 13 movie Reviews


A Canvas And A Struggle A Canvas And A Struggle

Rated 5 / 5 stars

Listen here asshole,

I thought this animation was damn good, it use a little work with some of the minute things such as positioning and movement but over all it was . it was shocking for some panzy ass dickheads named statikeye1, but I see the point the ACTUAL Artist is trying to make.



Tacos Tacos

Rated 5 / 5 stars

screw all the other comments

dude ur the man =] this is something very different reminds me dan jonston, ur probly not insane, but ur animations certainly are congrats man i usually leave terrible asshole-esk comments but i really liked it :D



Citizen Goth Citizen Goth

Rated 0.5 / 5 stars

Usualy, my reviews are unrelenting insaults based

on the quality, and the plot etc, but today i am feeling overly nice so i will put this gently, statement or no statement, animation was crappy and in need of some work ur plot was semi amusing while quietly portraying a message, this is newgrounds nothing is supposed to be quietly stated. and as for the ur style, its amusing and different , but still in need of some work artistically



The Adventures of Steve 2 The Adventures of Steve 2

Rated 5 / 5 stars

Seems me and Steve have alot in Common

Seems me and Steve have alot in Common, lol u gotta love life , as crazy as it is.
XD awesome flash dude keep it up!



Metal Gear Toast 3 Metal Gear Toast 3

Rated 5 / 5 stars

LMAO DUDE, I TAKE MY HAT OFF TO YOU, WELL KINDA I

LMAO DUDE, I TAKE MY HAT OFF TO YOU, WELL KINDA I AM A SPARTAN I WEAR A HELMET NOT A HAT, BUT STILL ... THIS IS A PARODY THAT IS TRULY FUNNY
XD XD XD GREAT JOB!!!



StarCraft: The Return StarCraft: The Return

Rated 0.5 / 5 stars

dude, u really need work on your voices -

THEY SUCKED.....but ur animation is also not the best :/ hopefully next time



Viano Viano

Rated 5 / 5 stars

This is great , i play the violin , and i think it

This is great , i play the violin , and i think it kicks ass that some one finally annimates something with it, as for the graphics they could use a lil work but its all about time, but as for the concept i thought it was fucking kick ass !!!



Prowlies at the River Prowlies at the River

Rated 5 / 5 stars

i've always been a fan of your work, f-ing amazing

when i first seen the bitey series i was awed , thinking holy hell these can't get much better than this, and then this this OWNS everything XD keep up the great work



Easter Song! Easter Song!

Rated 5 / 5 stars

awww lol this is funny as fuk!

keep up the good work, i am not gonna critisize your drawing , just becuase i have not put any flashes of mine or have even downloaded it onto my lap top lol but any way i thought this was hilarious, btw, in my friends group i'm nicknamed jeesus



Shoo Fly Shoo Fly

Rated 5 / 5 stars

for artistic capabilities,you take the cake :D

wow this is really kick ass!!! keep up the great work!!!


People find this review helpful!